My Blog List

Wednesday, February 17, 2010

Saya Cikgu Shukri, dalam blog ini ingin berkongsi maklumat berkaitan barang-barang lama. Saya sebagai peminat barang-barang lama memaparkan beberapa jenis yang masih berada dalam simpanan. Sebenarnya hobi menyimpan barang lama ini telah saya lakukan sejak berumur 15 tahun lagi hinggalah sekarang. Barang-barang tersebut saya simpan dari warisan keluarga, saudara mara, kawan-kawan dan banyak juga yang saya beli sendiri sama ada di dalam atau pun di luar negara.
Paparan dalam blog ini juga sebagai hobi dan mungkin akan dapat dikongsi bersama peminat-peminat atau penghobi-penghobi lain yang sealiran. Selain itu, dalam blog ini juga saya masukkan bahan P&P Bahasa Melayu Kertas 1 STPM sebagai rujukan pelajar. Semoga dengan adanya paparan sedemikian, akan lebih menarik minat pelajar untuk melihat atau membacanya. Saya juga akan masukan lagi bahan-bahan berkaitan dari semasa ke semasa.

1 comment:

  1. salam...ckgu,saya nak mnta maaf sebab x hadir hari ni..saya x shat.jd x dapat nak bentang tentang DBP.kami nk bentang dlm bentuk slide show.minta tlg ckgu bawa laptop la pd hari pebentangan ni..skali lagi saya minta maaf!hehe

    ReplyDelete